LIVRAREA

Costuri de livrare

Preturile afisate nu includ costurile de livrare.

GREIGE aplica preturi diferite in functie de locul livrarii. Pretul transportului este afisat pe pagina de Plata a magazinului online. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: office@greige.ro.

Transportul este gratuit pentru comenzi care depasesc valoarea de 199 ron.

Livrarea comenzilor pe teritoriul României se efectuează prin intermediul companiei de curierat rapid Urgent Cargus, in aria lor de acoperire.

Comenzile cu livrare in afara  ariei de acoperire Urgent Cargus se livreaza prin Posta  Romana, Prioripost iar comenzile  se ridica de catre client  de la Posta.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu ridicare din magazin.

Timpul de livrare

Romania: Facem tot posibilul pentru a livra in termen de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. In cazuri exceptionale va vom contacta imediat.

Livrarea produselor la o alta adresa

Puteti alege sa livrati produsele la o alta adresa decat cea din contul dumnevoastra de client. Aceasta optiune este utila in cazul in care trimiteti un cadou sau doriti sa va fie livrat coletul la adresa de serviciu.

La finalul comenzii, veti avea posibilitatea sa completati o adresa de livrare diferita de cea de facturare.

Status comenzi

Status-ul comenzii poate fi vizualizat in secţiunea Istoric Comenzi, unde este disponibil un link pentru a urmări locul exact în care se află acestea după ce au fost procesate de către compania de transport. De asemenea, veti primi un e-mail cu un link pentru urmărirea pachetului de îndată ce acesta este pregătit de expediere.

Pachet cadou :

Produsele Greige pot fi trimise sub forma de cadou. Puteti selecta aceasta optiune in Pasul 4 al procesului de plata. Daca ati ales sa trimiteti un cadou, vom indeparta etichetele de pret de pe produse si nu vom trimite factura in colet . Veti primi factura prin e-mail.

De stiut:

Optiunea ambalarii produselor sub forma de cadou se aplica intregii comenzi!

Ambalajul pentru cadou costa RON 4 / comanda.

Ce se intampla in cazul livrarii unui colet deteriorat?

In cazul in care se intampla sa primiti un colet deteriorat va recomandam sa solicitati curierului sa specifice acest lucru. De asemenea, in acest caz, va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail office@greige.ro.

General:

GREIGE considera data de receptie a produsului, data in care curierul a inregistrat livrarea.