FAQ

Ati comandat un produs care nu mai este in stoc:

`

Monitorizam constant stocul in magazinul nostru on-line. Pot exista insa cazuri exceptionale in care produsul comandat sa nu mai fie in stoc. In acest caz, un reprezentant al firmei GREIGE DISTRIBUTION SRL va va contacta in cel mai scurt timp.

Anularea comenzii:

In cazul in care doriti anularea comenzii din motive personale, va rugam sa ne trimiteti un e-mail la adresa office@greige.ro in 24 ore de la plasarea comenzii.

In cazul in care produsul comandat a fost deja livrat nu mai este posibil sa anulati comanda.

Pentru mai multe detalii va rugam sa cititi Politica Retur/ Schimb aici

Cum stiu daca masura comandata este cea corecta?

La descrierea produsului veti gasi toate masurile disponibile. Pentru mai multe informatii va rugam sa verificati si Tabelul de Masuri.

Asteptam comentariile sau intrebarile dumnevoastra la adresa de e-mail office@greige.ro. Vom incerca sa va raspundem cat putem de repede.

Cum pot sa gasesc un produs rapid?

Produsele sunt clasificate in categorii si subcategorii. Produsele pe care le contine fiecare subcategorie pot fi vazute accesand subcategoria respectiva. Puteţi de asemenea efectua imediat o căutare simplă bara de cautare aflată în partea dreaptă de sus a paginii principale. Trebuie doar să introduceţi produsul cautat si să apăsaţi butonul „Cautare“.

Cum pot sa schimb produsele din cosul de cumparaturi?

Produsele din cosul de cumparaturi se pot modifica foarte simplu. Se pot elimina produse cu un simplu click pe ‘cosul de gunoi’ ce poate fi vizualizat langa produs. In cazul in care doriti sa modificati cantitatea sau masura, trebuie sa accesati produsul din cosul de cumparaturi. Veti fi redirectionat la pagina de produs. Tot ce trebuie sa faceti este sa selectati cantitatea/ masura dorita si sa adaugati produsul in cos. Apoi, din cosul de cumparaturi pueti sterge produsul de care nu mai sunteti interesat.

A fost inregistrata comanda mea?

In momentul finalizarii comenzii veti primi un e-mail de confirmare. Confirmarea va contine valoarea totala a comenzii, incluzand costurile de livrare, impreuna cu toate informatiile de plata. In cazul in care nu primiti e-mail de confirmare va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@greige.ro.

La cat timp se adauga produse noi in magazinul on-line?

Adaugam constant produse noi in magazinul on-line. Veti primi informatii abonandu-va la Newsletter-ul nostru.

Oferte speciale: 

Societatea GREIGE DISTRIBUTION SRL va putea desfasura orice campanie promotionala referitor la produsele afisate pe site, promotii ale caror conditii vor fi stabilite in intregime de catre GREIGE DISTRIBUTION SRL.

Plata

Care sunt metodele de plata disponibile?

Sunt disponibile urmatoarele metode de plata:

  • Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Aveti posibilitatea de a plati si in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi: Star BT. Mai multe detalii gasiti in sectiunea "Plata".

  • Ramburs către reprezentantul firmei de curierat rapid, în momentul în care primiți coletul

  • Prin transfer bancar in contul firmei noastre:

GREIGE DISTRIBUTION SRL

Strada Unirii nr. 13, parter, camera 2, Comuna Balotesti, CP 077015, Judet Ilfov

J23/2451/2015

CUI: RO34779410

Cont in lei: RO79BTRLRONCRT0307680101 deschis la Banca Transilvania

Cum se face plata?

Dupa ce ati terminat cumparaturile, puteti finaliza comanda. Accesati “Cosul de cumparaturi” din partea dreapta sus a ecranului. Pentru plata trebuie sa urmati urmatorii pasi:

  1. Accesati butonul “Finalizeaza Comanda”. Daca sunteti client nou si nu v-ati inregistrat puteti crea un cont in acest moment. Dupa completarea datelor personale si adresei de livrare/ facturare veti fi redirectionat la pagina de “Plata”. 
  2. Verificati comanda si datele dumnevoastra
  3. Verficati datele dumnevoastra de livrare. Puteti schimba adresa de livrare in acest moment
  4. Alegeti metoda de plata
  5. Finalizati comanda accesand “Confirm Comanda”

1. Pentru a cumpara produsele GREIGE din magazinul nostru online, trebuie sa va creati un cont. Toate datele personale si de livrare se salveaza in Contul dumnevoastra. Pe pagina de sumar comanda veti fi rugat sa va creati un cont sau sa va accesati contul existent.

2. La pagina de verificare veti vedea un sumar al intregii comenzi, costurile de livrare si datele personale. Va rugam sa verificati datele. Daca aceste date sunt corecte puteti sa finalizati comanda prin accesarea butonului “Confirm Comanda”.

3. Dupa finalizarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare.

Produsele afisate includ TVA?

Da.

Livrarea

Care sunt companiile de transport cu care lucreaza GREIGE?

Livrarea comenzilor pe teritoriul României se efectuează prin intermediul companiei de curierat rapid Sameday, in aria lor de acoperire.

Comenzile cu livrare in afara ariei de acoperire Sameday se livreaza prin Posta Romana, Prioripost iar comenzile se ridica de catre client de la Posta.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu ridicare in magazin.

Care sunt costurile de livrare?

Preturile afisate nu includ costurile de livrare.

Costul de livrare este de 19 lei. Pretul transportului este afisat pe pagina de Plata a magazinului online. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: office@greige.ro.

Costul de transport este gratis pentru comenzi care depasesc valoarea de 399 ron.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu ridicare in magazin.

In cat timp primesc comanda?

Romania: Facem tot posibilul pentru a livra in termen de 3-5 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii. In cazuri exceptionale va vom contacta imediat.

Pentru mai multe detalii va rugam accesati pagina Livrarea.

Este nevoie de semnatura la primirea coletului?

Vi se va solicita intotdeauna semnatura de confirmare de primire a coletului. Astfel vom putea fi siguri ca ati primit comanda si ca aceasta a fost livrata la adresa corecta.

Pot sa solicit livrarea produselor la o alta adresa?

Puteti alege sa livrati produsele la o alta adresa decat cea din contul dumnevoastra de client. Aceasta optiune este utila in cazul in care trimiteti un cadou sau doriti sa va fie livrat pachetul la adresa de serviciu.

La finalul comenzii, veti avea posibilitatea sa completati o adresa de livrare diferita de cea de facturare.

Cum pot afla care este status-ul comenzii?

Status-ul comenzii poate fi vizualizat in secţiunea Istoric Comenzi, unde este disponibil un link pentru a urmări locul exact în care se află acestea după ce au fost procesate de către compania de transport. De asemenea, vei primi un e-mail cu un link pentru urmărirea pachetului de îndată ce acesta este pregătit de expediere.

Care este politica de retur/ schimb?

Produsele achiziționate din magazinul nostru on-line se pot returna conform O.G. 130/2000 , în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea lor. Returnarea produselor trebuie anunțată în prealabil printr-un email la adresa eshop@greige.ro. Produsele returnate nu trebuie să fie deteriorate sau să prezinte urme de purtare și să fie însoțite de factura cu care au fost expediate. Expedierea produselor înlocuite se va face în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea celor inițiale iar costurile de expediere vor fi suportate de către client.  

În cazul în care produsele sunt returnate datorită unei neconformități constatate de către client la recepționarea produselor (articol/colorit/masura diferite de cele comandate, probleme de calitate) toate costurile de transport vor fi suportate de către GREIGE DISTRIBUTION SRL, pana la o valoare maxima de 30 lei. 

In cazul in care clientul dorește din motive personale să returneze produsele si solicita banii pentru produsele deja achizitionate, in acest caz taxa pentru returul produselor rămâne in sarcina clientului. 

NU SE SCHIMBA SI NU SE RETURNEAZA BANII  pentru produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, etc).

Pentru mai multe informatii va rugam sa vizitati pagina POLITICA RETUR/ SCHIMB.

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile pentru Retur/ Schimb, parte din Termenii si Conditiile Generale.

Se poate modifica adresa de e-mail?

Adresa de e-mail se poate modifica in Contul Personal la sectiunea Informatii Personale.

Autentificare

Nu reusesc sa imi creez un cont nou, ce pot sa fac?

In cazul in care aveti probleme de autentificare va rugam sa trimiteti un email la office@greige.ro.

Unde pot vedea factura mea?

Puteti accesa factura în secţiunea Istoric Comenzi efectuate din contul tău, imediat ce coletul se află în posesia companiei de transport.

Securitatea datelor personale?

GREIGE DISTRIBUTION nu primeste, nu proceseaza si nu stocheaza datele cardului dumnevoastra (numarul cardului, cod secret, etc.) si nu are acces la acestea.

Conform  Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, SC GREIGE DISTRIBUTION  SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si doar in scopurile specificate (efectuarea comenzilor), datele personale pe care ni le furnizati. Scopul colectarii datelor este de a va putea contacta pentru finalizarea solicitarii dvs. si nu sunteti obligat sa furnizati aceste date. Refuzul dumnevoastra ne pune insa in imposibilitea de a finaliza cererea dumnevoastra.

Informatiile furnizate catre GREIGE DISTRIBUTION SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. GREIGE DISTRIBUTION SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.  

GREIGE DISTRIBUTION SRL este inregistrata in registrul de evidenta a prelucratorilor de date cu caracter personal, al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor (in conditiile prevazute de lege). Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa companiei noastre cu o cerere scrisa, datata si semnata.

Daca unele dintre datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Aveti alte intrebari?

In cazul in care aveti alte intrebari sau sugestii, doriti informatii detaliate despre un anumit produs, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@greige.ro.